تشکر

سپاسگزاری می کنم ازاستادم

تشکر

سپاسگزاری می کنم ازاستادم

سلام استادعزیزازتلاش وهمکاری جنابعالی ممنون هستم چون شماباعث شدید این مورد یعنی وبلاگ نویسی به اطلاعات ماافزوده بشودخداوندخیردنیاوآخرت رابه شمابدهدبه امیدخدابتوانیم دوره های بعدی درخدمت شماباشیم1393/10/14

بایگانی
آخرین مطالب

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

در سفر هیئت دولت به استان شایعاتی مبنی بر احداث شهرک صنعتی در منطقه توریستی دشتک سی سخت از سوی برخی از همراهان هیئت دولت به گوش رسید که این خبر نیز در برخی از خبرگزاریها و سایتها درج شد ، اینکه چرا در این منطقه قصد احداث شهرک صنعتی دارند؟! آیا احداث شهرک در دشتک سی سخت توجیه اقتصادی دارد یا خیر ؟! و چرا مسئولین محترم محیط زیست ، گردشگری ، فرمانداری دنا و استاندار محترم در این مورد واکنش خاصی نشان نداده اند سوالی است که ذهن همه مردم استان خصوصاً شهرستان سی سخت را به خود معطوف ساخته .

در این خصوص ایزدی رئیس سازمان گردشگری به خبرنگار قبس گفت این موضوع را از زبان شما شنیدم و اگر هم چنین باشد مراحل قانونی خود را طی می کند و بر خلاف قانون کاری از پیش نمی رود.

ضمن اینکه خبرنگار قبس در هفته گذشته بارها با فرماندار دنا آقای پیوند تماس گرفت که متأسفانه وی ظاهراً به تماسهای دریافتی از جانب مردم توجهی ندارند و پاسخ هیچ تماسی را نمی دهند!

  • جواد رهبر